דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השוואת חופשה בסוכות בצפון: מלונות בטבריה מול מלונות בחיפה 

מאת    [ 09/07/2012 ]

מילים במאמר: 463   [ נצפה 28868 פעמים ]

חג סוכות אולי נראה לחלק מכם רחוק מאוד, אבל לא – הזמן עובר מהר כל כך, לא תספיקו להסתכל ימינה ושמאלה, וכבר חופשה בסוכות כאן. לכן, כדאי כבר עכשיו להתחיל לחשוב על אפשרויות הנופש בחופשה ארוכה זו – שיכולה להגיע עד עשרה ימים, למרות שהיא קרובה כל כך לחופשת הקיץ. אנשים רבים מעדיפים לוותר על יציאה לחופשה בקיץ, ומעדיפים חופשה בסוכות כזמן המתאים ביותר עבורם. בקיץ חם ולח, הם מעדיפים להישאר במקומות העבודה הממוזגים, ולא להסתובב בחוץ. בסוכות כבר הרבה פחות חם ולח, צריך פחות להשתמש במזגני אוויר, והם רואים בתקופת הסתיו כזמן האולטימטיבי ליציאה לחופשה.

בנוסף, כידוע, מקומות עבודה רבים סגורים בחול המועד סוכות - בעיקר מוסדות ציבוריים, ולכן, אנשים רבים, אשר נמצאים בכל מקרה בחופשה, מעדיפים את חופשת הסוכות כחופשה מתאימה לטיול ולבילוי, והם מזמינים מקומות לינה באותם מלונות בחיפה, מלונות בטבריה, או מלונות בערים אחרות בארץ.

מלונות בחיפה כנקודת מוצא לחופשה בחג הסוכות

צפון הארץ מציעה אין סוף פעילויות, בילויים, טיולים אטרקציות וחוויות לבלות חופשה נהדרת בסוכות.

מלונות בחיפה רבים, בדרגות שונות של רמת שירות, יכולים להוות בסיס אם ליציאה לטיולים ולבילויים בעיר עצמה ובסביבתה. חיפה היא עיר מעניינת ומגוונת, המציעה לנופשים בה שפע של רעיונות. בחיפה נערך בכל שנה, בחג הסוכות, פסטיבל בין לאומי של קולנוע. חובבי אומנות הקולנוע יכולים למצוא שם שפע של סרטים מז'אנרים שונים בהקרנות מיוחדות, וכיאה לפסטיבל -  מופעי רחוב רבים נערכים במקביל, והעיר כולה לובשת חג.

בחיפה גם מספר מוזיאונים ייחודיים, וחג הסוכות יכול להוות הזדמנות מצויינת לבקר בהם ולטייל, ביניהם: מוזיאון לאומנות יפנית, מוזיאון מדע, המוזיאון הימי הלאומי, מוזיאונים שונים לאומנות, מוזיאון הכט לארכיאולוגיה של ארץ ישראל ועוד. לא נשכח כי חיפה נמצאת על הכרמל, טיולי טבע רבים יוצאים ממנה במסלולים שונים. פקידי הקבלה של מלונות חיפה ישמחו לתת לכם הצעות, רעיונות ומסלולי טיול.

מלונות בטבריה כנקודת מוצא לחופשה בחג הסוכות

אפשרות לא פחות אטרקטיבית היא לנסוע אל מלונות בטבריה בזמן סוכות, כבר לא חם כל כך כמו בקיץ - ממש תקופה אידיאלית. טבריה מציעה חופשה שונה לגמרי, טבריה עצמה, כעיר תיירות, מציעה לאורך הכינרת, טיילת נהדרת, ותחושה של "חוץ לארץ", ניתוק גמור מהשיגרה היום יומית. מספיק רק לשבת בבית קפה או מסעדה על שפת האגם, וכבר להרגיש חופשה אמיתית.

בנוסף, טבריה מציעה אטרקציות תיירותיות מגוונות ומעניינות. בטבריה מספר מתקני ספא מפנקים ומיוחדים ביותר. בהם אפשר לקבל טיפולים מפנקים שונים ומגוונים. בחלק ממתקני הספא יש סאונה יבשה ורטובה, ג'קוזי גדול במיוחד ועוד. וכן, טיפולי בוץ, טיפול באבנים חמות, ועיסויים שונים, כמו: עיסוי קלאסי, עיסוי תאילנדי, עיסוי שבדי, איורווודה ועוד.אפשר תמיד להתייעץ עם פקידי הקבלה באותם מלונות בטבריה ולבקש מהם המלצות על אנשי מקצוע ומטפלים למיניהם.

הכינרת קוראת וקורצת גם למגיעים בזמן חופשת בסוכות אל חופי האגם.ספורט ימי מגוון ממתין בחופים רבים: בננות, מצנחי רחיפה, סקי מים, סירות מפרש, סירות מנוע ועוד, וכמובן גם שחייה וצלילה, השתכשכות ו"בטן-גב".




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב